Polityka Zwrotów – QubiFlow




1. Zakres stosowania



Niniejsza polityka dotyczy wszystkich zakupów produktów cyfrowych dokonanych za pośrednictwem sklepu internetowego QubiFlow, prowadzonego przez Jakuba Sroczyńskiego.


Przez „produkty cyfrowe” rozumie się w szczególności:

pliki do pobrania, e-booki, szablony, kursy online, oprogramowanie, oraz inne treści niematerialne dostarczane drogą elektroniczną.



2. Brak możliwości zwrotu produktów cyfrowych



Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeżeli:


  • przedmiotem umowy są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
  • a spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta,
  • i konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.



W związku z tym, po zakupie produktu cyfrowego w sklepie QubiFlow:


  • nie ma możliwości jego zwrotu,
  • nie przysługuje zwrot płatności, nawet jeśli zakup został dokonany w ciągu ostatnich 14 dni.



3. Problemy techniczne i reklamacje



Jeśli po zakupie wystąpią problemy techniczne z dostępem do zakupionego produktu (np. brak możliwości pobrania pliku, błąd w działaniu), prosimy o niezwłoczny kontakt.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.


Kontakt:

QubiFlow – Jakub Sroczyński

e-mail: kuba.sroczynski16@gmail.com



4. Wyjątki



Nie dotyczy to sytuacji, w których:


  • produkt cyfrowy nie został jeszcze dostarczony (np. nie wysłano linku),
  • nie doszło do wyrażenia zgody na utratę prawa odstąpienia (np. w przypadku błędu systemowego).



W takich sytuacjach prosimy o kontakt – możliwy będzie zwrot zgodnie z obowiązującym prawem.




Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami:

kuba.sroczynski16@gmail.com