Polityka Zwrotów – QubiFlow
1. Zakres stosowania
Niniejsza polityka dotyczy wszystkich zakupów produktów cyfrowych dokonanych za pośrednictwem sklepu internetowego QubiFlow, prowadzonego przez Jakuba Sroczyńskiego.
Przez „produkty cyfrowe” rozumie się w szczególności:
pliki do pobrania, e-booki, szablony, kursy online, oprogramowanie, oraz inne treści niematerialne dostarczane drogą elektroniczną.
2. Brak możliwości zwrotu produktów cyfrowych
Zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeżeli:
- przedmiotem umowy są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
- a spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta,
- i konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.
W związku z tym, po zakupie produktu cyfrowego w sklepie QubiFlow:
- nie ma możliwości jego zwrotu,
- nie przysługuje zwrot płatności, nawet jeśli zakup został dokonany w ciągu ostatnich 14 dni.
3. Problemy techniczne i reklamacje
Jeśli po zakupie wystąpią problemy techniczne z dostępem do zakupionego produktu (np. brak możliwości pobrania pliku, błąd w działaniu), prosimy o niezwłoczny kontakt.
Każda reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie.
Kontakt:
QubiFlow – Jakub Sroczyński
e-mail: kuba.sroczynski16@gmail.com
4. Wyjątki
Nie dotyczy to sytuacji, w których:
- produkt cyfrowy nie został jeszcze dostarczony (np. nie wysłano linku),
- nie doszło do wyrażenia zgody na utratę prawa odstąpienia (np. w przypadku błędu systemowego).
W takich sytuacjach prosimy o kontakt – możliwy będzie zwrot zgodnie z obowiązującym prawem.
Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami: